مصاحبه آرشیو خبر ها
برای قهرمانی در اروپا نیاز به خودباوری بیشتری داریم

برای قهرمانی در اروپا نیاز به خودباوری بیشتری داریم

یوونتوس فردا ساعت 23: 15 دقیقه به وثت تهران به مصاف فیورنتینا می رود، ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی در وینوو روبه خبرنگارانی که در محل بودند گفت:

 

جورجو کیه لینی خوب کار می کند، اما فردا بازی نخواهد کرد. روز چهارشنبه ما بازی را انجام دادیم که تنها 50 دقیقه به طول انجامید، چرا که لاتزیو 10 نفره شد و ما کنترل بازی را در دست گرفتیم. باید بررسی کنم که چه کسانی نیاز به استراحت دارند، اما مهم تر از همه مسئله جلوگیری از فشار بیش از حد است. تنها مشکل ما این است که کیه لینی امادگی بدنی ندارد، پس من می توانم دنیله روگانی و یا حتی پاتریس اورا را در دفاع 3 نفره استفاده کنم.

 

اگر یوونتوس فیورنتینا را ببرد و و ناپولی به فیورنتینا ببازد، و یا مساوی کند، قهرمانی یووه روز دوشنبه مسجل خواهد شد:

 

اسکودتو به بازی فردای ما بستگی ندارد. ما باید در فلورانس نتیجه بگیریم، این کار آسانی نیست، چرا که این بازی فصل برای آن هاست، با توجه به اینکه همین الان جایگاهشان برای گرفتن سهمیه ی اروپا را محکم کرده اند و برای یک هفته به برای این بازی آماده شده اند. و بسیاری از بازیکنانشان که در معرض محرومیت بوده اند را مقابل اودینزه استراحت داده اند. از لحاظ تاریخی بازی کردن در فلورانس برای یووه بسیار دشوار بوده است و فکر می کنم سه و یا چهار فصل است که در ارتمیو فرانکی در سری آ‌موفق به پیروزی نشده ایم. و اگر ما در فلورانس پیروز شویم به این معنا نیست که ناپولی نمی تواند در رم برنده شود.

 

مکس در ادامه گفت:

 

پس ما وقتی جشن می گیریم که زمان جشن گرفتن فرا رسیده باشد، بهتر است عجله نکنیم، هنوز چهار بازی مانده و باید با هر بازی را با همان سطح از عزم و اراده روبرو شویم، فارغ از اینکه بقیه چه نتیجه ای می گیرند. نکته ی مهم دیگر این است که با بهترین شرایط بدنی و روانی 21 می به استقبال فینال کوپا ایتالیا با میلان برویم. فیورنتینا بیشتر از هر تیم دیگری در نیم ساعت اول گلزنی کرده است، پس باید تمرکز کنیم و در تمام بازی حداکثر کیفیتمان را به نمایش بگذاریم. ما فردا 3 امتیاز بازی را می خواهیم.

 

آلگری بار دیگر اعتراف کرد که حذف از لیگ قهرمانان در گلویش گیر کرده است:

 

ما باید خودباوریمان را افزایش دهیم. طبیعتا هضم حذف شدن به دست بایرن مونیخ در دقیقه ی اخر و بعد هم در وقت های اضافه دشوار خواهد بود. ما داریم کار می کنیم تا فصل بعد در لیگ قهرمانان فوق العاده باشیم، هیچ چیز غیر ممکن نیست و برای رسیدن به اهداف خاص باید خودباوری داشته باشید.

 

دیبالا این فصل بسیار عالی ظاهر شده و با وجود سن کمش کاری کرده که هواداران توز را فراموش کنند:

 

دیبالا فصل خوبی داشت، مصدومیتی که داشت از یک لحاظ به نفعش شد، چرا که توانست کمی استراحت کند. همه ی بازیکنان در طول یک فصل کمی افت می کنند، بخشی از آن هم روانی است، اما حالا به دوران اوجش برگشته است. سامی خدیرا تا به حال در یک هفته 3 بار بازی نکرده است، البته او در بخش هایی از بازی قبل استراحت کرده است، پس باید بررسی کنم که می تواند فردا بازی کند یا نه.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: